2013_10_31_IMG_9587-normal.jpg

 

Huonekasvit ovat sellaisia, että välillä niihin ihastuu, välillä vihastuu. Nyt tässä syksyn pimetessä, tuli kyllästyminen, ajattelin jo lopettaa koko harrastuksen ja kipata kaikki ruukut kompostiin. Oli vähän haikea fiilis, koska minulla on muutamia itselle aika rakkaita kasveja. Mietein mitä tehdä. Yksi pimeä päivä huomasin, että soilikki on täynnä nuppuja. Riemastuin ja taas kerran ihasutin kasveihini. Tämä on soilikki, mutta mikähän tarkemmin ottaen. Pilvisoilikki? Tämä kasvi on uusi tuttavuus, ollut minulla tammikuusta lähtien.

Lähi kuukausien aikana me muutetaan, minä ja mun mies, oikeastaan me siirretään jo nyt vähitellen tavaroitamme asunnosta toiseen, onnistuu näin, kun siellä ei asu ketään tai meen tyttö asuu sillai, että sen posti tulee sinne, mutta tyttö on löytänyt paremman asumisen tason jonkun miehen kämpästä. Niin siis muutetaan ja nyt tuli selväksi, että minun kasvit muuttaa myös.