Nyt sain tehtyä Kekkulille lahjaksi tulevan kuvakirjan valmiiksi, olipa homma kelata kuvia vuoden ajalta läpi. Tiedä sitten miten kuvat olisi parasta järjestellä, mutta mun kameran ohjelma tekee kansiot päivittäin, joten on joku järjestys, kun näkee päivät, vaikka sisällöstä ei olekaan mitään tietoa, ellei ole sellainen päivä, jonka numeron muistaa jostakin syystä.

Minulla on tapana sekoitella yhteenkuulumattomia asioita, koota elämäni palapeliä, kysellä asioita, joihin ei ole vastausta ja napsia valokuvia sellaisita paikoista ja esineistä, joita ei kuulu kuvata...sellaista kaikenlaista sekasotkua.

Pitäisi löytää sana, joka kuvaa kaikenlaisia ihmettelyjäni. Olen ehdottanut itselleni muutamia sanoja siihen tarkoitukseen.

PALAPELI

Mutta kun palapelistä pitäisi valmiina tulla ehjä kokonaisuus, kaikki siististi tallessa.

PÄTKÄ

Mutta kun pätkä on yhtä ja samaa ainesta, eikä eri materiaalien sekasotku.

SEKOITUS

Mutta kun mun mielestä ne eivät ole välttämättä sekaisin. (Muiden mielestä ehkä on)

IHMETYKSIÄ

Voisi olla hyvä, koska kaikki ihmettelevät, minä ja muut.

 

Eläin-ihmetys

On ilmennyt vaikeuksia tunnistaa eläimiä, viimeksi ongelmana oli ruokakaupassa tietää ostaako lehmää vai hevosta, sika-nauta on jo tavallinen tuttu, vaikka elävänä en ole sellaista nähnyt. Ainakaan ennen, mutta onko tämä nyt sitten sika-nauta vai hepo-nauta?

2014_11_27_2874.jpg

2014_11_27_2872.jpg

Häntä ja harja ovat ainakin hevosen, nuo muhkuraiset polvet voisivat viitata lehmän suuntaan, selästä vois leikata siankyljyksiä, tällä ei ole sorkkia, ei kavioita, mutta ei sarviakaan. Ihmettelen!

$