Näyttää siltä, että olen kirjoittanut viimeksi pääsiäisenä, silloin mun mies oli jo kotona sairaalasta, mutta antibioottia meni suoneen ja meni vielä kauan, 23.5 asti. Viimeisen kaksi viikkoa me käytiin hakemassa se terveyskeskuksesta, antibioottitiputuspäiviä tuli kaikkiaan 73. Minusta se on paljon, vaikka en sen alan hommista mitään tiedäkään. Eilen mun miehellä oli kontrollin magneettikuvaus, edellinen oli toukokuun alussa ja silloin tilanne oli aika hyvä, nyt halutaan vielä varmistaa, että tilanne on edelleen hyvä antibiootin loputtuakin. Näkee kauanko lääkäreiltä kuvien katseluun menee aikaa.

Nyt on jo juhannuskin vilahtanut ohi ja mun salainen projekti on hytkähtänyt ison askeleen eteenpäin, nyt vähän jännittää, sillai positiivisella tavalla, jos se meni pieleen, niin sitten pitää yrittää uudelleen ja kokeilu tuli maksamaan 13 euroa.

Mulla on ollut tätä blogia ikävä ja olen muutaman jutun aloittanutkin, mutta ne ovat jääneet julkaisematta unohduksiin ja vanhentuneet. Nyt en kirjoita pitkään ja julkaisen tämän, oli mikä höpinä tahansa. Yritän päästä uuteen alkuun.

Tänään tein leimasinkokeilun, leikkasin kiemuran tiskirätistä ja liimasin pahville. Luulen, että tässä on alku uudelle. Tykkään käyttää leimasimia ja sapluunoita Geeli-levyn kanssa, mutta en halua ostaa niitä samoja kuvia ja kuvioita, joita on netti pullollaan, tarvitsen omia, tässä on yksi helppo ja halpa. Onhan niitä leimasimien teko välineitä myynnissä ja saatan joskus vielä ostaakin.

img130.jpg

Olen lätkäissyt tuon jo kerran käytetylle paperille. Haluan nyt tehdä sekatekniikalla töitä, jotka ovat ahdistavia, koska haluan tietää miltä ahdistus ja umpikuja näyttää, kaunista se ei voi olla.

SE