En saa muistella kärsimääni pahaa.

Helppo sanoa, vaikea olla muistamatta. Ja olenko muka jotakin pahaa saanut osakseni, ihan oma syyni jos teen pikku harmeista ongelmia. En saa syyttää muita, että ovat sanoneet rumasti, minun pitää katsoa itseeni ja opetalla olemaan fiksusti hiljaa, eikä lörpötellä niitä näitä.

Herra opeta minut olemaan yksin hiljaa ja pitämään kaiken sisälläni, ei minulla ole ketään ihmistä, jolle purkautua, voin selittää asioitani vain Sinulle. Opeta minut siihen, että sen täytyy riittää. Olen sellainen, ettei minulla ole yhtään ystävää, jolla saisin puhua kaiken. En ole osannut pitää ystävistä kiinni, he ovat kaikonneet, löytäneet itselleen minua mukavampia ystäviä. Tämä on sellainen oravanpyörä, etten tiedä missä on alku tai loppu, mikä on syy tai seuraus. Lopputulos on se, että minun pitää olla yksin hiljaa, jotta muilla on parempi olo.

Herra anna minulle rakkautta, etten muistele kärsimääni pahaa. Vapauta sieluni eilisestä, anna voimaa katsoa tähän päivään, ei kauas tuntemattomaan tulevaisuuteen, sillä se on suuri arvoitus. Anna ilon pisaroita alakuloiseen mieleeni. Olen niin todella pettynyt itseeni, en kykene toteuttamaan haaveitani hyvistä ihmissuhteista. Kiitos siitä, että minulla on perhe ja suku.

 

SE