Onnittelut uudesta blogistasi!

Kiitos!

Onnittelut eivät ole ollenkaan aiheettomat, sillä en ole mikään tietotekniikan mestari ja sain tämän blogin luoduksi ihan itse huutamatta kertaakaan jälkikasvua apuun.

Blogini nimeen yritin laittaa tärkeimmät sanat kuvaamaan sitä mitä haluan. Ensinnäkin haluan löytää uutta, sillä ei ole merkitystä millä aistilla uuden löydän, eikä sillä miten löytöni tallennan, sana, kuva vai tekele. Toisekseen ideat riittää ei tarvitse tulla mitään suurta valmiiksi. Jutunpätkät saavat jäädä viimeistelemättä, kuvat kaunistelematta ja se mitä valmistan saa jäädä puolitiehen: voin heittää lankakerät koriin kun haluankin tuunata teepaitoja. Ja kolmanneksi olen luomuviljelijä maalta. Olen niin maalainen, että minun on vaikea käydä kaupungissa. Olen ollut niin kauan luomuviljelijä, etten muista mitään torjunta-aineista tai pussilannotteista.

Mitä tulee perheeseen ja sukuun niin olen äitini tytär, lasteni äiti, anoppini miniä, miniöitteni anoppi, mieheni vaimo ja esikoisen esikoisen mummo.

Nyt innolla opettelemaan blogin ihmeellistä maailmaa!