Mixed Media oli hakusana, kun katselin kuvia netin ihmeellisestä maailmasta. Nyt on Konstashopin paketti haettuna. Muuten sanon, vaikka kukaan ei mua sponsoroi, että Konstashopissa oli täyellisen hyvä palvelu, tuli nopeasti ja yksinkertaisesti, oli ensimmäinen kerta, kun kyseisestä paikasta tilasin ja olen todella tyytyväinen.

 

Nyt on kaksi kuusituumaista teosta aloitettuna, nämä ovat aivan ensimmäiset kokeiluni. Pohjalla on aikakausilehden kantta, johon väri tarttui Gelli-levyltä liian hyvin, eikä jäänyt kummituskuvaa, mutta saman lehden tavallisilla sivuilla kuvan kopionti onnistui. Seuraavana on sivuja kirjasta, jota en ole lukenut ja toivon, ettei muutkaan lukisi. Olen painellut sivuille maalia tehdessäni gelli-töitä, näyttää siellä olevan joku leimakin. Ruskeilla ja punaisilla kuvioilla olen tehnyt aukkoja Gelli-levyn maaliin ja kun ne värjääntyivät otin ne talteen. Valkoiset kuviot on pahvisesta kirjainsabluuna levystä, joka on ollut jonkun skräppäyskirjan mukana. Vasemman laidan numero saattaa olla samasta paikasta. Nyt on kaikki vedetty gessolla yli ja työtä voisi jatkaa. Tuohon pitäisi tarttua kaikkien värien.

 

img060.jpg

 

Toisen teelmyksen tein samoin ja samoista aineksista. Pöydällä pyöri muuhun tarkoitukseen lehdestä leikkaamiani naamoja, muutama päätyi tähän. Tilanne on sama kuin edellisellä, nyt voisi tehdä jotakin gesson päälle, en ole ikinä ennen tehnyt tällaista. Kohta kokeilen!

 

img061.jpg

 

Ja...mut-ku...mun pitäisi tehdä se historiikki valmiiksi, eikä tehdä kuvakokeiluita.

 

SE