blogini4-normal.jpgblogini3-normal.jpg

Tuo taustakuva on kamala, mutta sainpa siihen väännettyä jonkun. Tietysti se on siinä mielessä sopiva, että kuva on tärähtänyt ja luo epäselvän taustan. Sininen ei ole mun lempivärejä, mutta ajattelin tehdä jotakin minulle uutta, mutta en pidä tuosta. Sävytin pohjaakin siniseksi, jotta olisi vähän yhtenäisyyttä. Kaiken lisäksi tuo kuva on ristiriidassa mun aiheen kanssa ja mun itsenikin kanssa. Kaipaan siihen lounnollisempaa, maalaisempaa, suomalaisempaa. Mutta sen täytyisi pysyä taka-alalla, eikä hypätä sieltä liikaa esille. Nurmea, sänkipeltoa, pilviä, metsää. Selailin kuviani läpi suuntaa jos toiseenkin.

Ja sitten tuli eteen sininen kuva.

2013_02_27_IMG_7071-normal.jpg

Tuo on hyvä: sininen ja sekasotku ja homeetkin mukana. Saa kelvata ainakin kunnes löydän vielä paremman.

Ja sitten vielä lätkäisin otsikon alle kuvan, sinisen sävyt eivät ole ihan sukulaisia, mutta tuo kuva kuvaa hyvin minua, katselen paljon pilviä ja niistä on kuviakin otettuna jonkin verran ja lisää otan heti, kun aurinko näyttäytyy. Pilvien katselu ja kuvaaminen vaatii sen verran rakoa pilviin, että aurinko paistaa jonnekin, jos ei maahan niin ainakin pilviin, tällainen pilveä piukassa maasta asti on aika masentava sää. Ei se mitään, katselen ottamiani kesäisiä kuvia ja piristyn.

 

SE