Kirjoitin viime vuoden viimeisenä päivänä uudesta pienestä bujostani ja olin suunnitellut viimeisille sivuille joulujuttujakin, koska suunnittelin kirjan riittävän koko vuoden. Onneksi joulujutut kirjoitin luonnokseksi lyijykynällä, sillä kirja täyttyy hurjaa vauhtia, koska olen tehnyt enemmän listoja ja tärkkereitä kuin silloin luulin. Kummasin joulujutut jo pois ja ostin uuden kirjan jatkoa varten, se on vähän isompi kooltaan, mahtuu kuukauden päivät paremmin alekkain.

Systeemi on toiminut aika hyvin, mutta nyt säädän taas enemmän alkuperäisen oikeaoppisen bujon suuntaan. Yritän saada asioiden siirtelyn toimimaan täysin bujon idean mukaan.

Kolme vuotta kestäneeseen bujoiluuni olen teoriatiedon ottanut netistä, toisten blogeista, mutta nyt hain kirjastosta kirjan ja luin sen. Systeemi on loistava, mutta kirja tosi amerikkalaisen oloinen, voi sitä silti lukea, mutta en pidä siitä tyylistä. Kirjan ydinajatus: Jäsennä menneisyytesi, järjestä nykyisyytesi ja suunnittele tulevaisuutesi, on hyvä. En voi jatkaa kuin siitä missä olen ja kaikki mennyt vaikuttaa tähän päivään, niin se vaan on. Mutta toisaalta itse voin vaikuttaa paljon tulevaisuuteeni, pitää hyväksyä tietty sekin, että kaikkeen en voi vaikuttaa.

img133%20%282%29.jpg

Nyt yritän saada bujoni toimimaan juuri minulle sopivalla tavalla. Käyn läpi kaikki kirjaamiseni ja karsin turhat pois ja yritän keksiä minkä lisääminen parantaisi bujoiluani. Uusi kirja aina innostaa.

 

SE