Olen syönyt samaa settiä nyt vuodenverran. Tuossa kuvassa on kromi Hankintatukun, nyt menee Vitabalansin vastaava. Tuo magnesia on oikeastaan mun miehen levottomille jaloille tai oikeastaa levottomille raajoille. Auttaa muuten hyvin. Mies vitsailee mulle kun kysyn, että onko magnesium otettu, että syötän hänelle sitä jotta kädet pysyy sängyssä aloillaan. Itsekin otan sitä. Muista valinnoista olen aika varma, mutta juuri tuo magnesium on silti vähän epävarmalla pohjalla, vaikka auttaakin, tuo on oksidi-muodossa, onkohan se paras mahdollinen, toisaalta se on kotimainen ja minusta Hankintatukku on luotettava firma.

2015_05_27_5075.jpg

2015_05_27_5076.jpg

Muita otan säännöllisesti, mutta Mega-B:n vain silloin kun selkä alkaa sähköttämään. Auttaa kans hyvin, menee kyllä sitten yliannostuksen puolelle yhdessä Multivitan kanssa.

Muutama vuosi sitten lueskelin ahkerasti löytääkseni oikeat lisät, mutta nyt en paljon jaksa enää pohtia. Mutta sen myös koen, että tuo kromi on hyväksi minulle. Näillä mennään ainakin toistaiseksi.

 

SE