Heinien kukinta on alkanut. Aivastelen, mutta ei mulla muuta vaivaa niistä ole.

IMG_0151.jpg

Syy siihen, että en ole kirjoittanut tänne aikoihin mitään on se, että alkuvuodesta tämä alusta ei oikein toiminut, kuvien kanssa oli niin hidasta, että en jaksanut. Luulen, että vika oli blogissa, ei mun netissä, jossa ei ole tapahtunut mitään muutoksia suuntaan tai toiseen. Jos tämä nyt toimii jatkossa samalla tavalla, kuin toimi tuon alopekuuruksen lataaminen, siis nopeasti, niin voin taas palailla tänne. Onhan tämä toukokuu aina meikäläisellä kiireistä ulkohommien aikaa. Nyt olen kirjoittanut paljon muistikirjoihini, en ole edes yrittänyt pellolla tai pihassa näpytellä puhelimella tai kantaa läppäriä mukana. Ostin myös mikrofonin, maksoi jopa pari kymppiä. Se on hyvä apu tietyn tyyppisissä teksteissä, siis kirjakielisissä oikein tehdyissä virkkeissä, mutta puhekielinen murteen sekainen kieli, jossa on paljon nimiä, on hankalaa. Tai sitten pitäisi säätää jotakin. Hyvä tuolla tavallakin. Nyt pitäisi tehdä ulkohommia, mutta on niin sairaan läkähdyttävän kuuma, että tulin sisälle varjoon ja pälkähti mieleeni, että kokeilenpa Vuodatusta, ja toimii hyvin. Hyvä.

Mulle on pälkähtänyt päähän tässä kevään aikana uusi systeemi tehdä päiväkirjaa ja muistelua yhtä aikaa. Siihen varmaan palaan, jos jatkan täällä kirjoittelua. Kirjoittelua olen kyllä jatkanut, oikeastaan hyvällä vauhdilla keväästä huolimatta.

Mulle tuli nyt hyvä mieli, koska tämä toimii. Hyvä.

 

$€